Avocado cu banană

Astăzi nu am vrut să petrec prea mult timp la bucătărie, totuși Andrei era pe punctul de a se trezi din lunga sa amiază, iar eu trebuia să îi ofer ceva la masa de după-amiază. Am adunat ce aveam prin casă și a ieșit o bunătate.

4501663022_113895b585_zIngrediente:

  • 1/2 avocado
  • 1 banană mică
  • 1 linguriță de miere de albine( pentru copii peste 1 an)
  • 1 linguriță pudră de roșcove(opțional)
  • 2 linguri de lapte

Cum se prepară?

Se amestecă toate ingredientele în blender sau se pasează cu o furculiță. eu am ales de data aceasta varianta manuală în care am pasat cu furculița avocado și banana. Am adăugat pudra de roșcove doar pentru că Andrei se dă în vânt după tot ce are culoarea ciocolatie. Pentru a fi mai cremos am adăugat puțin lapte de capră, nu foarte mult pentru a nu subția prea tare gustarea, dar acum depinde de gusturile fiecărui copil. La final am adăugat aproape o linguriță de miere. Această combinație de avocado cu banană este foarte bună și fără miere de albine care de altfel nu este recomandată copiilor sub 1 an.

Andrei a mâncat o parte din crema rezultată cu pâine de casă, dar o parte a fost consumată pur și simplu ca o budincă.

Pentru a mai diversifica mâncarea se poate înlocui banana cu alte fructe precum mango, papaya sau piersică și se pot elimina celelalte ingrediente( pudra de roșcove, mierea). Poftă bună!

Sursa foto: flikr

Un gând despre „Avocado cu banană

  1. Pingback: Pudră de roșcove( karob) | Bucataria lui Andrei

Lasă un comentariu